Är det nån här som tycker att det ser ut som en zebrarandig scarf?
Inte?!?



-Bra! För då är det inte mig det är fel på!

Jag beställde lite kläder från H&M och innan jag lade på luren ville telefonisten rabbla upp lite "speciaaalerbjudandeeeen" på bred Boråska. Det är väl klart man vill höra på det, så jag sa "ja".

Det är kul att lyssna på boråska. Det låter som om alla vore barn till Ingvar Carlsson. Jag sitter och blundar med luren i handen och fantiserar om hur telefonisten ser ut. I min hjärna har hon ett precis lika skoformat huvud som Ingvar. Eftersom hon brås på sin pappa. Hysteriskt kul. Tycker jag. 

Då var det bland annat en zebrarandig scarf till "speciaaalpriiis" som jag tänkte kunde vara värd 49.90.

Och här är den då, fast i leopard. Och i klänning.

Kommentarer

Ulle på kullen:

Haha! Kan det inte ha varit du som glömde bort att lyssna ordentligt där du satt och drömde, då?

2010-12-07 @ 10:38:08
G:

Jag tycker det ser ut som en riktig uppgradering jag! Eller beror det på modellen? Och/eller ljuset...? ;-)

2010-12-07 @ 14:06:47
Helena m. 4:

Hot Leopard-Mama !

jo men kostade den bara 49 kr så varför inte...

;-)

2010-12-10 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.