Jag gör så gott jag kan för kvinnors rätt i samhället!
Fars dag, bahhh!
Jag gör som de i "Feministiskt Initiativ" skulle ha gjort, jag skickade ut mannen med grabbarna i trädgården för att beskära det sista äppelträdet.
Och la mig själv i solariet och fulsov.
Ni vet så där så man vaknar med en dreggeltråd rinnandes nerför kinden.



Jag är lite ovan på att se ut som en kvinnosakskämpe. Visst ser den knutna handen lite för klent inställd ut?
Mer som om jag hjälpte honom med...................att hålla i en hammare eller nåt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.