Barnlediga tjoho!
Det är sportlov. Barnen är 20 mil härifrån. Hela veckan. Jag och Mannen själva.


Det är då det passar så bra att bli sjuk, så att man bara ligger som en död sill och glor på Topmodel från förr-förr-förr-förra säsongen. Men nu har jag proppat i mig Panodil och Mannen tänker tvinga mig till Kinakrogen i Vadstena. Igår gjorde han samma sak,  fast då var det Kinakrogen i Linköping. Och jag tror att jag smittat ner min gamla klasskompis som äger den, hon såg skör ut när vi lämnade stället. Undrar om Motala har Kinamat, för då tar vi det imorgon?

Kommentarer

Gustaf:

Har ni nån strategi? Jämföra samma rätt, köra på samma nummer oavsett, eller bara "normalt"...? :-)

2009-02-18 @ 19:37:27
Äjj-Käjjj:

En hel vecka!?!? Jag har varit ensam hemma i sammanlagt 4 timmar sedan 2004. Vad i herrans namn gör man?! Mellan kinamatstourerna?

2009-02-18 @ 20:32:18
fru furman:

man är sjuk mellan kinamatstourerna, och så jobbar man lite med......

2009-02-18 @ 22:25:07
Äjj-Käjjj:

Mhm...fast om man inte har något jobb? Då bardar man fötterna, gör inpackningar och plockar skäggstrån, va?

2009-02-18 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.