Kära dagbok!
Var nere i källaren nyss och såg väskan med mina gamla dagböcker.
Man kan ju inte låta bli att minnas och flina, eller vad sägs om:

onsdag 15/3-89
Jag hatar killar! Fan dom tror att dom är bäst och att tjejer bara kan sy och sjunga! Jävla muppar, det är vad dom är! I dag spelade vi basket, killarna påstod att vi blev så hispiga när vi fick bollen, men är det nån som blir hispig med bollen så är det basketdrullen Fredrik Pihl. Så Vicke Linda och jag har bestämt oss för att vara himla tjuriga på dom. Vi säger inte hej ens. Så då ringde dom till Vicke och frågade varför vi var tjuriga. Men Vicke bara la på luren. Dom är nog ganska snopna, hehehe!!!
Kram Linda

fredag 17/3-89
Vicke Linda och jag har skrivit hotbrev till Stefan och Fredde. Vi klippte ut bokstäver ur Expressen. Sen har vi postat dem i deras brevlådor. Men för att dom inte ska skita på sig av rädsla, så klistrade vi fast ett utklipp på Kurt Olsson och en näsa + en boxhandske som ska tillhöra Mike Tyson.
Kram Linda


Kommentarer

Anonym:

Aaaahahahahahahahahah!!!

2009-03-10 @ 21:24:53
Äjj-Käjj:

Åh, jösses! Min är såååå gömda. Jag dör av skam när jag tittar i dem. Men dig skulle jag vilja ha som fjortisbästis!

2009-03-10 @ 22:56:40
Linda:

Haha.. Kurt Olsson och en näsa?! Ja, det reducerar ju skrämselhickan en aning :P

2009-03-11 @ 09:01:43
Gustaf:

Jag tycker tisdagens inlägg skapar ett leende. Typiskt killar å inte fatta något, eller hur? haha

2009-03-11 @ 10:12:00
fru furman:

Äjj-Käjj, jag blev också extremt generad när jag läste vissa sidor, men man måste ju förlåta sig själv och acceptera att man inte var klok helt enkelt! ;-)

2009-03-11 @ 12:13:18
Flygvärdinnan:

Mer mer mer!!!Ge oss! Gud så snskigt!!!

2009-03-11 @ 18:14:38
vad tror du?:

Något mer smaskigt än att du var sur på mig måste du väl ha att skriva ur dagboken? Vi var ju ändå på ingen kan älska som vi... man måste ju kolla upp.....

2009-03-14 @ 21:01:39
fru furman:

Hahaha, men gud det är ju DU "basketdrullen"!!! (hur paff blev jag inte där!?!) Jag kan nog hitta mer smaskigt från dagböckerna där du finns med! :-)

2009-03-14 @ 23:15:01

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.