Vilken tuff satsning, Stockholms lokala nyheter!
Jag har ganska länge surat över att vi inte får in Östnytt med vår viasatmottagning, utan bara Stockholms nyheter om trafikstockningar och att det är dagiskö i Älvsjö, eller att ett kommunalråd i Trångsund haft analklåda.

Ikväll blev jag för första gången ganska munter av Stockholmsnytt. 

Som nyhetsuppläsare har de anställt Dana International, ni vet transan som vann för Israels räkning i Eurovision Songcontest 1998. Nytänkande vill jag kalla det!




Kommentarer

Äjj-Käjj:

Jaaa! Hon är lik henne, ja!! Jag har alltid ( eftersom vi också måste genomlida Stockholms trafikstockningar ) tyckt att hon liknar Mortricia Adams...

2009-09-09 @ 23:07:08
Gustaf:

Men jag tror inte jag fattar, eller så är jag inte teknisk nog... Kan man inte skaffa en fri-box och ta in vissa marksända kanaler och blanda?

Känns ju inte som ngn raketforskning precis.

Även om jag förstår att man vill kräma ur så mkt ur tallriken som möjligt när man nu betalat. Men farsan kollar på Östnytt, gratis, dock inte helt frivilligt (Västnytt är det dålig mottagning på).

2009-09-09 @ 23:17:18
Flygis, the best.:

Hahahaha!!!

2009-09-10 @ 09:53:44
fiffi:

Tänk, du vet viktiga information från mitt närområde som jag inte hade nån aning om. Asså. Det är aldrig nån som berättar nåt för mig. Hallå kabel-TV!!

2009-09-12 @ 21:50:12

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.