Anna mun kaikki kästää
Jag är nästan mig själv igen.

Har orkat packa väskor till morgondagens SiljaLinekryss till Helsingfors.

Gick en liten sväng och snodde med mig traktorsläps-tappad hö från vägen till vår kanin. Gav blåmesarna och en permanent påhälsande asfet koltrast mat. Jag var lite som djurens vän Fransiscus av Assisi idag kan man säga.

Helsingfors då. Vad ska jag säga? Sist jag var där frös jag till och med om musen, så fruktansvärt kallt var det. Det var som om trottoarens is steg upp mellan benen hur tätt ihop med benen jag än gick.

Dubbla trosor och en Koskenkorva borde råda bot om problemet uppkommer igen.



Kekkonen. Lever han ännu?


Kommentarer

The Smokestoner:

Faktum är... att vet man vart man ska så är Helsinki en av de bästa städer i Europa. Jag rankar den som topp i norra Europa. Köpenhamn, Oslo och Stockholm kan ju slänga sig i väggen. Helsinki är ju kul på en söndag el. måndag. Gå till LUX... Missa inte Molly Malones,,, Sedan går det ju att hänga på Teatra eller vad det nu heter. Bara för att kolla in den finska överklassens bus. Trevligt ställe helt enkelt! Mycket bra restaranger, riktigt bra mat...



2010-02-11 @ 23:23:22
Den hemska tvillingen:

Är det så klokt att ge sig iväg på slika äventyr efter den smällen? Ja må gud vara med dig och ta det lugnt så ska det väl gå vägen.

Ha det så kul också.

2010-02-11 @ 23:24:02
The Smokestoner:

Hur många kommer ihåg detta;



Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen.

Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen.

Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen.

Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen.



Inte bara jag, eller är jag så gammal?

2010-02-11 @ 23:26:37
HINAS.SE:

Smhuuufffi..... =)

2010-02-13 @ 10:23:24

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.