Helg igen!

Ja mina vänner så är det helg igen.

Jag går alltid runt på jobbet med en otålig rastlöshet på fredagarna, jag vill bara få komma hem. Och när jag kommer hem vet jag inte riktigt vad det var jag var så ivrig för.

Även om det är ledigt så ska ju maten lagas och Agaton ska kissa ner allt han kan eftersom han tydligen är född hundvalp. Han har tom. kissat ner sin Fjöken idag så hon fick åka hem och byta byxor. Det verkar han tycka är lite festligt, vilket jag inte tror Fjöken tyckte.





Kommentarer

Matilda:

haha! ajdå!

2010-02-05 @ 18:28:32
Anonym:

Han äj i sin fulla jätt att kiss nej vadsomhelst. Han äj ju bajn..



=)



T

2010-02-06 @ 17:53:09
Bonden:):

Han kissade på toa på bandyn flera gånger.

Det kanske behövdes efter alla dricka pauser han tog. :)

2010-02-06 @ 19:02:34
Åse:

Ja med den minen kan man ju inte vara riktigt säker vad som är rent okynne eller inte.... fniss

2010-02-07 @ 10:16:23

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.