Ja visst sörrö, jag fyller år.

Agaton har ritat en tårta och en grön ballong. Men det ser ni ju, eller hur!?!


Det här fick jag av den äldsta:






Barnvakt i present. Hon har fixat så jag och Mannen ska åka på bio i kväll medan HON tar hand om syskonen, kvällsmat, saga och läggning. Alltså hur många har en sån 11-åring till unge va!?!

Matilda och Sixten ville vänta med att gratulera "till i eftermiddag när vi äter tårta" för att liksom försäkra sig om att det BLIR tårta. En del är smarta.

Kommentarer

fröken Elin:

Hon ÄGER, den ungen! Ja, just det, grattis igen, för tredje gången! KRAM!!!

2010-01-19 @ 19:16:34
Gustaf:

Så? Nå? Blev det några gratulationer i eftermiddags? ;-)



Grattis till en (som det verkar) ytterligt smart och bra present från er förstfödda - det är allt nåt speciellt med dem, kan jag tycka, hehe

2010-01-19 @ 23:19:26
Tjolahopp:

hehe Grattis först o främst och sedan måste jag säga att jag diggar det din stora skrivit vid vad du ska ta med dig "och framförallt HUMÖR" s känner dig inte men det skulle vara kul med en förklaring

2010-01-20 @ 11:05:55
furman:

Ja du Tjolahopp...det är nog bara så att min dotter fått min finurlighet och otroliga aldrig sinande källa till uppfinningsrikedom. Det finns inget bakomliggande med hennes "och framförallt HUMÖR" (Tragikomiskt nog var jag lite sur när vi skulle åka för jag tyckte att Mannen inte lagat mättande mat till barnen medan jag var på gymnastik med den yngsta, och kände mig stressad över att lämna barnen ensamma, så HUMÖR hade jag behövt....)

2010-01-20 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.