Man tar vad man får



En dag hade en av fiskargrannens fångade kräftor lyckats smita.

Han hade kämpat sig genom staketet, och sprang så fort han bara kunde genom gräset (vilket inte var något för Guiness rekordbok att anteckna men ändå), adrenalinet pumpade genom hans vettskrämda kropp och han tänkte "freedom freedom freedom" (för den här pratade nämligen engelska, eller försökte iallafall låta lite internationell trots sin skräck i flykten.) Han tänkte att han snart skulle vara framme vid Vättern igen, att det kanske inte skulle vara så långt kvar.

Men så kom jag.



Gott.


Kommentarer

Den hemska tvillingen:

Sadist!!!

2011-08-22 @ 08:23:20
habba habba:

Grymt!



Jag hade inte tvekat en sekund utan gjort samma sak!

Grejen är ju bra att ha dill hemma!



Kanske ska man ut och leta lite även här?



Vi har ju mest igelkottar och grodor, men det kanske funkar.



Eller inte vi har ju ingen dill vad du jag var.



PRIO ETT i morgon = Köpa dill i fall att!



Hej Hopp!

2011-08-24 @ 01:30:43
Catharina:

Mmmm! Synd att inte fler lyckades rymma :-)

2011-08-25 @ 14:17:27

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.