När jag ringde Ellos kundväxel.


-Ellos, god middag! Du talar med Anna.
-Hej Anna. Nu får det fan vara nog!
-Ursäkta nu förstår jag inte vad du menar?
-Det gör du inte va? Nehej, det har jag väl redan förstått.
-Vad gäller ditt problem?
-MITT problem? Det är inte mitt problem. Det är erat problem ska jag bara be att få tala om!
-Jag kan ju inte hjälpa dej om du inte berättar vad du är missnöjd över.... Är det något med en leverans eller?
-Leverans? LEVERANS?!? Hur ska jag ens kunna FÅ en LEVERANS om ni inte kan skriva mitt namn rätt? Va?
-Vad har du för kundnummer?
-Du behöver inget kundnummer din nolla, slå bara upp mitt namn: Linda SURMAN.



Nej, jag bara hittar på. Jag tycker det är kul. Men jag är så frestad att ringa till Ellos och spela.... sur.

Kommentarer

T:

Om jag hade suttit i växeln hade det sett ut så här:



-Ellos, god middag! Du talar med Tobbe.

-Hej Tobbe. Nu får det fan vara nog!

-"Klick!"



=)

2011-08-09 @ 11:59:07
Sus:

Jamen gört! Haha!

2011-08-09 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.