Ivanhoe Furman
Jag hämtar Filippa hos kompisen.
-Mamma vad gör vi lördagen den 13´e?
-Vet inte riktigt, va då då?
-Jag undrar om vi kan sova över hos Anna.
-Vi?
-Jag, E (pojkvännen) och Annas kille.
(Jag i falsett:) -Över min döda kropp!
-Inte så högt! De är på hennes rum!

Jag sitter knäpptyst i bilen på vägen hem.
Jag tycker att det börjar likna kattskit.
Plötsligt har jag inte kontroll.

Tror ni att hon skulle bli mobbad om jag köpte en riddarrustning med lås på som hon kunde bära på fritiden?
Då kunde hon sova över?

Kommentarer

Äjj-Käjj:

Det finns inget som säger att man inte får vara med när de sover över.



Åh, det SNÖAR ju på din sida! Jösses så trivsamt!!!!

2008-12-04 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.