Nya jeans

Ett affärsbiträde på JC har i dag gjort mig nöjd och glad.
Jag gick in och grabbade tag i ett par jeans. Waist 29 (fast tänkte att det går nog åt 30.)
Det slutar med att hon i stort sätt tvingar mig att prova samma fast i 28. Sedan i 27. Sedan 26, fast då kunde jag faktiskt inte knäppa ej heller andas. Så 27 blev det.
Jag är ju smal.
Hör ni det?!? Jag är ju smaaaaal!!!!!!
Tänk att det behövs så lite för att glädja en fd. anorektiker!


Jag hade inte så stor rumpa som jag trodde. Dä va la bra.


Kommentarer

Äjj-Käjj:

Oh, dear, oh dear! Ja, där ligger man fett i lä... ( Jag har INGEN röv alls men jag var tvungen att skriva så ändå. För det var ju sååå roligt! )

2008-12-12 @ 20:46:46
Gustaf:

Galen bild.

Vi snackar nog 27. I varje skinka. Huh.

Men grattis till inköpet - vilken tvätt blev det?

2008-12-13 @ 09:18:38

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.