Tro inte att jag är präktig, det är bara en skepnad.

Det finns kanske de som tycker att jag varit alldeles för präktig de senaste dagarna: bakat med barnen, hängt upp paket i min egenhändigt sydda kalender...... jag vill absolut råda bot på det och berätta för er att i dag fick ungarna Findus färdiga Carbonara som man bara tinar i stekpannan. Till det fick de en rejäl avhyvling för att de inte ville äta. (Jag tror det berodde på att mitt blodsocker var nere på 0 och att jag inte snusat på hela dagen.)
Ska gottgöra det hela med att se på Julkalendern tillsammans med dem samt poppa en skål popcorn.
Man ska ju va snäll såhär innan jul.
Usch nu framstår jag som lite småduktig i alla fall va!?!


Kommentarer

Äjj-Käjj:

Ja, det låter bra, då kan jag hänga kvar utan ångest!



/ Sandy

2008-12-01 @ 22:45:57
Gustaf:

Försök inte förställa dig...

Vi läsare vet bättre! ;-)

2008-12-01 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.