Jag önskar mig......
Jag blev precis inspirerad av A-K att skriva en önskelista till tomten.
Men hon önskade sig "bara" fred på jorden. Fint tycker jag.
Själv är jag alldeles för egoistisk, här är min önskelista:
  1. Att Katrin Zytomierska (fd. Schulman) verkligen får sparken från Tv 400. Hennes eftersnack efter Idol är så pinsamt dåligt att man mår fysiskt illa av att se det.
  2. Den där tapeten på hallväggen, utan att ha behövt göra underarbetet själv. Den ska sitta uppe när jag vaknar på julaftonsmorgonen och allt byggdamm ska va borta.
  3. Att få dit alla tatueringar som fattas på min kropp. (det där beror ju på om jag får arslet ur vagnen och bokar en tid)
    Varför heter det arslet ur vagnen egentligen, är det ett så gammalt ordspråk att det inte fanns soffor på den tiden?
  4. Hela Odd Mollys höstkollektion
  5. En sprillans Audi Q7, fast bränslesnål.
Det här är väl inte allt för OREALISTISKA önskningar? Jag menar, jag skrev aldrig "5 miljoner kronor" tex. - DET vore orealistiskt. Då ska man ju vinna på triss och ta sig till en morgonsoffa i TV 4 först. Haja vad supersvårt att uppnå det!



Så här såg min tomte ut som barn....suck.....

Kommentarer

Gustaf:

Hmmm.

Undrar vad det är för orealistsiskt med din barndomstomte? Ser ju på PRICKEN ut som alla andra tomtar jag både sett och hört talas om.

Så, att dina önskningar också skulle va orealistiska, DET kan jag inte förstå vad du fått ifrån.

Lycka till, du lär åtminstone få en Q7a, med kofferten fylld av både höst och vårkollektionen från OM.

Man blir ju bara SÅ förväntansfull över vilka fiiina modebloggsreportage som kommer att komma här.

2008-11-08 @ 23:42:59
A-K:

Åh, en önskelista av det mindre ädla slaget... ångrar min lite

2008-11-09 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.