Känsligt (läs fort för jag kanske raderar det här inlägget snart)...
Nu ska jag ta upp en lite för mig känslig sak.
Gulp.
Det här är som att gå naken i byn med endast strumpor och indianhövdings-huvudbonad på sig.
Men jag känner att jag måste kolla läget med er, om ni är som jag.
Eller om jag faktiskt är sjuk.

Jag och min man har varit tillsammans sedan 1997 (det var nog då Buffaloskon med platåsula på jumpasko fortfarande var modern).
Vi har haft ett underbart liv tillsammans (och har fortfarande såvida han inte rullar runt i sängen med en hemlig postorder-fru från Ukraina just i skrivande stund, men det tror jag inte).
Fyra barn, två hus, ca 30 bilar och lika många husdjur har vi avverkat.
Under problemfria år med oerhört lite drama, inget alls om jag tänker efter.....

Ändå kan jag inte låta bli att googla hans föredetta tjej.
Jag kan inte hjälpa det, men jag måste kolla klipp på nätet där hon i Web-TV berättar om hur man har ihjäl mördarsniglar på bästa sätt eller hur man vänder en jordplätt så det blir bra att odla där.




Så här ser nog inte min hjärna ut, jag kanske är sjuk på nåt vis.
Hittar inte något google-centrum....

Kommentarer

Ting:

Jag är ledsen att säga det.

Men man måste nog släppa föredettingar.

Man kan inte göra det förgångna ogjort och ni har ju ett bra liv tillsammans.



Känns hon som ett hot menar du?

Eller är det för att hon är lite kändis?

2008-11-19 @ 15:30:42
Äjj-Käjj:

Googlecentrum och huvudvärkscentret är samma. För att googla på gamla ex ger ju inget annat än huvudvärk :-) Fast det är skööönt att maschocista ( det här ordet borde jag ha Googlat... ) ibland.

2008-11-19 @ 22:26:27
fru furman:

Ting!!!

NEJ hon är verkligen inte ett hot, bara ett intresse jag har. Haha! Lite kändis så där, kul att maschocista lite som Äjj-Käjj så fint beskrev det......inte för att man är svartsjuk (har verkligen ingen anledning till det) utan bara "kul" på ett konstigt sätt att kolla in henne.Nyfikenhet på nåt vis. (Jag googlar även MINA föredettingar men det finns inte alls lika roliga inslag på nätet om dem.)

2008-11-20 @ 00:23:27
Äjj-Käjj:

Hey! Jag såg på din livefeed att någon från Rome, Lazio anlände från min blogg till din!? Shit, vad vi är internationella!! Folk lär sig svenska bara för att kunna läsa våra bloggar!

2008-11-20 @ 20:06:26
fru furman:

Äjj-Käjj:

Mmmmmm...tänk.....

ser dessutom att en från Norge också varit i min blogg. Jag som inte ens trodde att de kunde läsa?

2008-11-20 @ 20:53:04
Äjj-Käjj:

De kan de ju inte men de tittar väl på bilderna?

2008-11-20 @ 22:51:01
Ting:

Puh! ;O)

2008-11-21 @ 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.