Vad vill jag helst slippa?
Jag har gjort ett test på facebook där man ska ranka det man helst vill slippa.
Överst är det man helst undviker, nederst det man allra helst vill ha kvar.

laga mat
vinter
jobba
diska  
städa
myggor 
svettas
alkohol
sex
sova

Det blev så himla svårt där på slutet.....man vill verkligen inte bli av med något av de tre sista......
Men att sova vann över sexet och det är kanske så att om ytterligare några år så föredrar jag alkohol före sex?
När jag är femtio svettas jag hellre än att ha sex.
När jag är sextio vill jag hellre omsvärmas av myggor än att ha sex.
Eller så blir jag värsta pensionärs-sex-tanten? Bara sliter av Mannen kläderna med hjälp av min käpp?



I den här åldern kanske jag föredrar myggor?

Kommentarer

Äjj-Käjj:

Jag gjorde just samma test och sex för min del hamnade lååångt ner på listan. Att ha sex kräver att man inte är helt igenväxt och luktar pundarsvett.

2008-11-28 @ 17:13:02
Marie:

Vi har samma topp-tre !

Fast jag tror jag hade en annan ordning....

minns inte exakt men det kan ha varit vinter-jobba-laga mat

Fast lagar mat gör jag ju i princip aldrig utan det gör käre maken, helg som vardag :)

2008-11-28 @ 19:27:08
Äjj-Käjj:

Det måste ju kännas extra bra att vara unik i kommunen? Tänk att bo i Lindome, där blir man ju bara en i den grå, läskunniga massan. Usch!

2008-11-29 @ 12:57:33
Äjj-Käjj:

Jaaa, det visade sig ju vara en stor propp. Vi har inte frågat om chanser men inga åtgärder är insatta och hon verkar bli sämre.



Vi vet inte hur illa det är men man kan ju faktiskt önska - för hennes skull - att det är väldigt, väldigt illa.

2008-11-29 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.