Tacka vet jag Martina Haag........
Köpte Martina Haags senaste bok. Jag läste hennes blogg dagligen då hon höll på att skriva den och ibland bad hon oss läsare om hjälp med vad saker och ting skulle heta i boken, typ "vad ska Mattes föräldrars sommarställe kallas, det ska vara ett typiskt fånigt namn ni vet som "Gullebo"?



När jag sedan bläddrar till sista sidan hittar jag en lång lång tacklista......... ser ni första namnet på 8:e raden?!?



-DET ÄR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tyvärr räcker det inte till för att Micke Bindefeldt ska ringa men ändå......lite häftigt är det i alla fall!

Kommentarer

Marie:

Wow, I'm impressed !

Det här slår svensktoppsjurymedlem med hästlängder !

2008-10-17 @ 08:51:05
Petra:

LITE häftigt?!!! Det är tamejfaen skiiiiithäftigt!! =) Jag hade köpt MINST tjugo exemplar, markerat mitt namn med överstrykningspenna och gett hela släkten i julklapp!

2008-10-17 @ 11:32:38
linda:

Lugn Petra, lugn! Självklart ska jag göra det, den här karamellen ska hela släkten få suga på lääänge! ;-)

2008-10-17 @ 12:17:10
Extradottern:

wow... jag är så glad att jag känner en kändis =) kan man få ett signerat ex??

2008-10-18 @ 18:21:50
Tina Hindrikes:

LINDA!!!!

Sitter och småskrattar lite åt lövhögar, fälgar och fröken-fjäsk när jag kommer till det rikigt häftiga! DU I MARTINA HAAGS TACKLISTA! Det är supercoolt! Och dig är man granne med. Jag är övertygad om att ditt bloggande kommer få Heda på kartan för annat än Heda marknad och Heda kyrka. Turistvägen kommer att få en ny, brun skylt med en bild av dig. Och jag kan öppna ett café i byn för alla som vill få en glimt av Fru Furman. Vi borde slå ihop våra påsar och tjäna storkovan. Tänka vad många jeans och tatueringar det skulle kunna bli! Fram med vinflaskorna- vi måste planeeeeera!

2008-10-23 @ 19:31:53
linda:

Tina, jag gör inget hellre än att planera hur vi tillsammans skall tjäna storkovan, och med hjälp av vin borde ju det gå jättebra!

(Vad tror du om att jag skulle stå på en liten Attila-snickrad scen (gjord med hjälp av vattenpass såklart)och läsa högt ur mina förträffliga blogginlägg medan du serverar något smarrigt? Som en poesiafton, fast på dagen å roligare förstås?

2008-10-23 @ 23:43:55
Tina Hindrikes:

Glasklart! Så får det bli! Bara att börja snickra och köpa in snygga glas att servera drinken i. För det är väl något sådant gott jag ska servera? Du måste nog får Attila att släppa till några kronor först bara så att du kan ha NYA jeans och tatureingar på premiären. Hälsa från mig!

2008-10-24 @ 14:22:41
Gustaf:

Haha, coolt!!

Är detta ett event som borde direktsändas (="streamas") ut på "oäbben"? :-D

Isåfall får ni fundera på att även uppgradera serverparken inför anstormningarna. Finns det bredband så det räcker?

2008-10-25 @ 00:24:39

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.