Buskis i kyrka
Det gick strålande i går, improvisationsteater på hög nivå! Jag lejde en gammal konfirmand till att vara åsna, och valde att agera lejon och skvallertant med handväska under hakan (talade felfri stockholmska då jag undrade om Jesus skulle komma in till Jerusalem med Limousiiin). Det var många som efteråt kom fram och sa att jag borde jobba ihop med Stefan och Krister.

Men jag vet inte, jag måste tänka på saken.....


Ett scenproffs förbereder sin entré bakom pianot.


Här tar vi emot publikens enorma jubel. Applåderna ville aldrig ta slut!

Kommentarer

Markattan:

Härligt att det gick bra. Vad annat var att vänta, egentligen, om man tänker efter. Men, snälla fru Furman, välj vad som helst men inte Stefan och Christer va!



Markattan, om man nu får önska

2009-04-06 @ 12:13:29
Marie:

Jag tror inte man ska ta det som en komplimang att bli jämförd eller ihopparad med Stefan & Krister....

2009-04-06 @ 17:18:04
Speja:

Ojdå, det var visst inte så viktigt, men nu får jag väl klämma ur mig det ändå...du verkar vara en kul människa att följa och vad kul med buskis i kyrkan. Sådär, då var det sagt. Hittade förresten hit från Markattans härliga blogg.

2009-04-06 @ 21:29:19
Speja:

Ojdå, det var visst inte så viktigt, men nu får jag väl klämma ur mig det ändå...du verkar vara en kul människa att följa och vad kul med buskis i kyrkan. Sådär, då var det sagt. Hittade förresten hit från Markattans härliga blogg.

2009-04-06 @ 21:29:43
Speja:

Ojdå, det var visst inte så viktigt, men nu får jag väl klämma ur mig det ändå...du verkar vara en kul människa att följa och vad kul med buskis i kyrkan. Sådär, då var det sagt. Hittade förresten hit från Markattans härliga blogg.

2009-04-06 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.