Gud Älskling, vad synd att du jobbar sent....

Kommentarer

fru furman:

Ska jag va ärlig så hade jag kokat dem liiiteliiite för lite, de största var nästan lite för okokta typ. Den som skadeskrattar ska jag ge på plytet.

2009-04-23 @ 23:07:17
Den hemska tvillingen:

Vem skulle få för sig att skratta åt något sådant?

Herregud, när det nu hampar sig så att du måste trösta dig i all ensamhet när älskningen är borta på jobb och så blir det inte helt perfekt.

Det är ju inge roligt ju, då är det ju bara synd om fru furman.

Stackars stackars stackars :-)

2009-04-24 @ 06:19:05
Gustaf:

Bilden är iaf värsta reklam-/matboks-varianten. slurp

Amarone?

2009-04-24 @ 08:52:37
fru furman:

Den hemska tvillingen, du tror gott om mig, men sanningen är den att jag glupskt och girigt sett fram emot att glufsa i mig allt och tyckt att det var en fördel att Mannen jobbade kväll.Men nu fick jag alltså så jag teg....(och kvar finns fortfarande en hel kastrull kräftor, och iof... när jag åt två till frukost smakade de bättre!)

2009-04-24 @ 10:13:28
Speja:

Åh, det ser i alla fall väldigt, väldigt gott ut!

2009-04-24 @ 10:14:53
Markattan:

Ska det sluta plågas snart? Markattan sitter här och försöker jaga sorgen väck och vad skådar mitt västkustska öga? Fullt med såna däringa kräftor va, och jag har inga... Fy och fusk ju.



Jaja jag får väl gå och lägga mig hungrig då, också.



Markattan

2009-04-24 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.