Skatt
Vi föräldrar har fått gå på skattjakt i huset. Vi skulle leta lappar i olika rum efter en skatt och efter att med alla ivriga barn i hälarna kutat runt i samtliga rum hittade vi skatten.



Inuti låg cirka 25 teckningar gjorda av våra barn, och alla hade hjälpt till. De lös av stolthet och vi, Mannen och jag såg på varann, och jag såg vad han tänkte och jag vet vad jag tänkte. Att vi är lyckliga över vår familj.

Vi träffades på en fest utanför Gnesta den 20:e juni 1997. Satt fulla på en brygga och halsade Martini Bianco tills det blev morgon.

Efter en vecka flyttade jag hem till Mannen. Nästa månad förlovade vi oss i en gammal mörkblå Audi på Skärholmens centrumparkering. I december blev jag gravid med vår äldsta. Nu sitter vi här, 12 år senare med fyra barn som gjort en skattkista till oss av papper och tre tejprullar.

Det är fan vackert.

Kommentarer

Gustaf:

Kan bara hålla med.

Hold on!

2009-04-11 @ 00:29:28
Markattan:

Ja det är vackert, väldans vackert.

Grattis till så härliga ungar.



Markattan

2009-04-11 @ 09:01:04
Marie:

Ja det är vackert :)

Grattis till härliga, underbara ungar.

Glad Påsk på er

2009-04-11 @ 09:46:18
Markattan:

Nu är min ljudblogg uppdaterad och i ordning, varmt välkommen att lyssna.



Markattan

2009-04-11 @ 23:22:27
Speja:

Härligt att höra!

2009-04-12 @ 09:36:07
fröken Elin:

Det är vackert! Vet du att jag fick titta på den i smyg hos er? Och de var verkligen så STOLTA och så SÖTA! Ni har fyra gullungar ni!

2009-04-12 @ 14:18:14
Äjj-Käjj:

Det är det!!

2009-04-14 @ 00:12:19

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.