Nej nu räcker det med gulligull.
Ser tillbaka på mina sista inlägg i bloggen.

Bilder på glada barn i idyllisk miljö, det fina huset och det rara hönshuset... Det är nästan så det står en upp i halsen med allt gulligull. Men jag vill berätta för er att det fanns en tid innan vi bodde här, när vi var så fattiga att om jag en månad kunde köpa ett Lypsyl med tropicalsmak utöver maten på Willys, så var det en lyckad månad då jag hade unnat mig själv något.

Ville bara säga det.


Man måste unna sig ibland!

Kommentarer

Gustaf:

Viktigt att unna sig, åtminstone något.

Motgångar ger perspektiv, skönt att livet varierar sig! :-)

2009-04-27 @ 10:18:18

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.