Det kom ett samtal...
Jag sitter på jobbet och mobilen ringer.
-Ja det är Linda?
Tystnad i luren. Jag säger igen:
-Ja det är Linda?
-Ja bajsa toaletten, de kom plüttaj på toaletten.
-Nej men ååååå, vad duktig du är! Du är ju stora killen nu!
-Mm, nu ja få Tejjikalsonger.
-Mmmmm.......

Agaton önskar sig kalsonger med skördetröskan Terry på från filmen Cars, och har gjort så i flera månader. Tyvärr finns inte det ute på marknaden så jag vet inte vad jag ska göra....  hans stolta lilla röst i telefonen och alla "r" som byts ut till "j".

Det finns stunder då man älskar sina barn så det fysiskt faktiskt värker i hjärtat.

- Till exempel när de gjort något bra. Som att bajsa på toaletten så de kom plüttaj!

Snälla Disney kan ni lägga in en beställning på Terrykalsonger i Kina. Det är ganska bråttom!

Kommentarer

jessica:

Vet exakt vad du menar!

Eddie är också blöjfri och jag har för första gången i mitt vuxna liv inga blöjbarn:-o!!!

hm hade nått år mellan Mirellah o Fiddelie med utan blöjisar men det varnog bara ett:-D...



Sorgligt på ett sätt,men ändå skönt:)



Ha en fin dag!

puss

2009-08-13 @ 11:20:04
Gustaf:

Godingen! :-)

Du får väl "helt enkelt" trycka tyg... Fast, hemsydda kallingar... nja...



(Fick ett dolt nr på mob på stan häromdan och en flåsande röst som efter många om å men visade sig vara en dagiskompis t Maja. Så stora de börjar bli...)

2009-08-13 @ 11:58:51
fru furman:

Gustaf: Vad trist för dej att det bara var ett dagisbarn som flåsade, och inte en brasiliansk, naken fotomodell......

2009-08-13 @ 12:00:35
Gustaf:

Haha, retsticka där!

Inte så låga odds på annat än flåsande dagisbarn dock...

2009-08-13 @ 14:07:13
jessica:

du har så rätt:-)det gäller och se allt från den ljusa sidan.

tokigt nog vill jag så gärna ha en liten sladdis:)

men det får jag väl bara drömma :-D



Kram

2009-08-13 @ 14:36:19
Den hemska tvillingen:

Men ååååå en sån liten goding.

Och måtte du hitta terrikallingar fort som ögat åt den lille Agaton.

2009-08-13 @ 17:20:18
Kusin Sussi:

mmm.. Man får trycka egna!!! Vi(eller maken) har ju tryckmaskiner hemma :-) Ett par vita bommulskallingar och en schysst bild på Terry så går det att lösa. Faktiskt!

2009-08-13 @ 19:09:38
fru furman:

Sussi: ÅÅÅH, om jag skickar kallingar till dej kan du fixa det då?!? Han skulle dö av lycka!!!!Eller inte dö, men du fattar.

2009-08-13 @ 19:34:56
magda:

Jag ler. Det var fint återberättat!

2009-08-13 @ 23:02:40
Kusin Sussi:

så klart jag gör!!!

2009-08-14 @ 19:26:18
Kusin Sussi:

er bättre.. Säg en storlek (maken jobbar ju typ i klädbutik) jag kollar bild och så och säger ett pris. Vad sägs om det? Då behöver bara JAG skicka. Typ enklare va!? :-)

2009-08-14 @ 19:27:51
fru furman:

Sussi: 98-104 har han..... det vore underbart!

2009-08-15 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.