Jag måste bara fråga er
......Jo att i dag när jag tankade bilen så ser jag dagens löpsedel. En 54-åring som går och dör några timmar efter att han vunnit 20 miljoner kronor. Det är ju jättetragiskt, men jag kan inte låta bli att fnissa lite bara för att det är så makalöst otroligt. Är jag en känslokall galning, eller är det någon mer som beter sig så här?

....sen har jag en fråga som Mannen undrar över...HUR länge tror ni det skulle ta innan någon attackerar en om man skulle peka finger till alla man möter i sin bil? (Jag antar att han inte tänker att man kör på motorvägen utan på typ en 50-väg.)

.....De som bor i Finland och pratar finlandsvenska...pratar de finska lika brutet som de talar svenska?

....jo en sista fråga, ETA som "kämpar" för ett självständigt Baskien genom att bomba i Spanien med omnejd.....HUR tror de att de kommer att klara sig OM de blev självständiga?

Det var nog allt ja.


Kommentarer

Tigerlilja:

Kan bara första frågan - jag fnissade också, tyvärr!

2009-08-10 @ 19:24:20
fröken Elin:

Jag såg också den löpsedlen, jag undrade vem som hade slagit ihjäl honom (jag tror så gott om samhället). Jag tycker Mannen ska prova fråga 2, gärna här i Bynn, för här pratar ju folk aldrig om varandra. På fråga tre svarar jag pass och på fråga fyra vet jag inte.

2009-08-10 @ 21:19:55
Ting:

På fråga 1: Hahaha!

På fråga 2: Hahaha!

På fråga 3: Hahaha!

osv.

2009-08-11 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.