Det där var bara för dina öron....
Det känns som om ni hellre läser berättelsen om vad jag sa till Mannen idag än ger mig hårfärgningstips!?!

Mannen är på väg till bilen på uppfarten och jag ska samtidigt gå till brevlådan. Kanske att han kan komma hem tidigare från jobbet, och jag ropar med hög röst, glatt och lite sexigt sådär:
"-Ring innan du kommer hem isåfall så jag hinner tvätta musen först"! Han skrattar och hoppar in i bilen.

Själv går jag precis runt ett litet buskage där det står en flock människor som stirrar på mig. De är på väg till kyrkogården för att kolla någon gammal släktgrav, och istället (eller som bonus, det beror på hur man ser det) så får de höra att jag ska tvätta musen. Jag tittar generat ner i marken, rycker posten ur lådan, och småspringer tillbaka förbi dem, som om jag plötsligt kommit på att jag är jättesen till ett möte.

Att de hörde vad jag sagt går inte att ta miste på, då en av gubbarna flinande gjorde V-tecknet medan han rörde tungan mellan pek och långfingret.


Nej, det gjorde han inte, men han kunde gjort det!


Bilden är från Kingpin, en av tidernas roligaste film.

Kommentarer

Markattan:

Haha du är ju helt galet skön. ( Kan tro att maken håller med fast på lite andra grunder då.. )



Det är väl alltid kul när man kan glädja sin omgivning på ett eller annat sätt? Tänk vad de hade att prata om sen.



Markattan

2009-08-26 @ 21:10:31
Äjj-Käjj:

Oh, herre så pinsamt! Hahahaha! Förresten; det där V-tecknet med tungan var det en kille som gjorde åt mig på jobbet häromdagen... Still got it alltså.

2009-08-26 @ 22:47:40
Helena m. 4:

Okej Äjj-Käjj , var i helvete jobbade du nu igen ? Fick för mig att du svamlade nåt' om nån' glasbur för ett tag sen, MEN samtidigt ivrigt poängterade att det inte var stripp involverat ... men nu måste jag ju säga att jag börjar tvivla...

2009-08-26 @ 23:35:19
Den hemska tvillingen:

Har tänkt om när det gäller skrattattacken vid luggbränningen, det hade inte gjort ett skvatt om du hade flabbat. Du måtte ju redan vara stämplad som högst opålitlig och smått galen. (fast fullt frisk förstås ;-)

2009-08-27 @ 06:48:38
Kusin Rickard:

Hittade hit till din blogg. (syrran tipsade mig)

Du är för rolig du. Säg hej Till gubben från mig.

2009-08-27 @ 14:35:26
Ting:

Hahaha!

Fan vad skönt störd du är!

2009-08-27 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.