En bra dag!

Idag har det varit helt underbart väder, vi har klippt Spireabuskar och solen hettade så skönt på huden. 

Jag börjar jobba imorgon, och det känns faktiskt helt okej, jag har ett jobb att gå till, vad är det att gräma sig över? Jag mår så där bra som jag borde ha mått hela tiden, kanske är det naturläkemedlet Femicur mot pms som äntligen verkar på mig?!? (Peppar peppar ta i trä....)

Mannen och Matilda har åkt till Gränna för att se Amy Diamond, hennes absolut största idol. Hon var laddad kan man lugnt säga, papper och penna utifall Amy skriver autografer och läppglans på munnen. Förväntningarna höga. Jag log inombords när hon skuttade ut till bilen.


Som alla trogna och hängivna fans har hon naturligtvis med sig ett plakat!


Kommentarer

fröken Elin:

Goa Matilda!! Jag håller tummarna för att ditt nya läkemedel funkar. Jag tror att det finns en här hemma som anser att du skulle kunna få dela med dig av det en gång i månaden... ;-)

2009-08-02 @ 19:42:51
Gustaf:

Gött å få lite sommar att ha i sinnet imorgon fm! All peppar till dig!!



Och vad härligt med Matilda och idolskapet - hoppas hon får både autograf och en kram! *'ler'*

2009-08-02 @ 19:44:45
marcela:

Hoppas Mathilda fick en autograf från sin stora idol. Lycka till på jobbet i morrn. Kram

2009-08-02 @ 22:54:25
Äjj-Käjj:

Ååååh, så söööt! Hoppas verkligen hon fick sin autograf, ja. :-)

2009-08-03 @ 00:17:58

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.