Tack Fiffi!!!!!
Ni vet, jag vann ju ett pris i Fiffis blogg här om dagen.  Mmm, så i allafall, hade väl inte den där skivan kommit dårå.

Vad gör Fiffi då? Jo, hon skickar ett bränt exemplar av den där gruppen Lillasyster, lägger i ett ex av sin första bok som hon skrivit (vi snackar författare här va) och som om inte detta skulle vara gott nog: Ett taghalsband med den ljuvliga Dave Gahan på. Smycket är egendesignat och tydligen är Fiffi tankeläsare då hon vet att jag älskar Depeche Mode. (Eller så kan jag ha nämnt det i hennes blogg, vilket jag i såfall inte minns, men så skriver jag ju allt möjligt överallt också...)

Helt otroligt. I'm in chock - fast in a happy chock alltså. Det är därför jag skriver på svengelska, helt bananas.



Nu ska jag åka och jobba med en kollega som råkar vara ett ännu större Depeche-fan än jag. Skojar ni att jag ska skryta och svänga med min snygga tag framför nyllet på denne?!? Sedan ska jag lägga mig i tid och börja läsa hennes bok. Med en prilla Göteborg under läppen. Vad munter jag känner mig. Tack igen Fiffi!

Kommentarer

Fiffi:

Vassego :)

Vad bra tt du blev glad. Du kunde ju ha blivit förbannad också för att jag lottar ut en skiva som tydligen är slut i produktion...

Men, jag mindes att vi delade Depeche-kärlek, så jag hoppas att Dave får pryda sin plats runt din hals ibland :)

2009-08-20 @ 16:25:54
Markattan:

Klart du är munter, fattas bara när du fått så fina saker. Grattis till dig, välförtjänt efter tjurrusningen även om det inte var för den insatsen du vann.



Markattan

2009-08-20 @ 20:23:12
Ting:

Depeche kommer till Globen i januari!

Biljetterna släpps på måndag.

Det blir gryyymt!

/Depeche-fan

2009-08-21 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.