Utmaning från Ting
Alla svar ska börja på ens namns första bokstav. Fruktansvärt skoj. Jorå jag lovar.

1. Vad heter du: Linda
2. Ett ord på fyra bokstäver: Löka
3. Flicknamn: Limona (om man kommer från Italien och ens föräldrar gillar citroner)
4. Pojknamn: Lukas
5. Yrke: Libanesrestaurangservitris
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Lösbrösthållare
8. Mat: Löksoppa
9. Sak i badrummet: Libresse
10. Plats/stad: Linkööööping
11. En orsak att vara sen: Lös avföring
12. Något man skriker: Lampa! (om man är typ 1 år)
13. Film: Läpp fångarna lopp det är vår! (om man läspar kanske?)
14: Något man dricker: Lingondricka
15. Band: Linkin Park
16. Djur: Leguan
17. Gatunamn: Lösöresgatan (vet inte om det finns, men det borde?)
18. Bil: Lamborgini
19. Sång: Lunka på (Ting den här utmaningen suger)

Jag utmanar ingen på det här. Däremot skickar jag en våt puss till Ting för att hon gav mig lite att skriva i bloggen. Nu MÅSTE jag packa för vi åker till Budapest imorgon och jag har typ bara lagt ner två par strumpor i väskan.

Kommentarer

Ting:

Haha, sugig som fan.

Men det känns som om det är själva länkningen till andra bloggare som är grejen.

Ha en toppenresa nu och god fortsättning!

2009-12-27 @ 00:48:15
Åse:

Ja denna ska jag inte ge mig på..... ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad svårt det skulle bli?

2009-12-30 @ 14:08:03
magda:

Nummer 11 var ju kanon.

2010-01-12 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.