Ostbågeskola.
Till att börja med OLW, aldrig Estrella (bara när det gäller chips.) Man tar aldrig en näve på måfå. Man väljer dem omsorgsfullt och kniper dem en och en mellan tumme och pekfinger.



Den till vänster går fetbort: luftig, tjock, hård och smaklös. Den högra är precis så god som den ser ut: smal, mörkorange, stark och alldeles........alldeles underbar!



Det här är de som liksom de "fula" på discot som aldrig fick dansa tryckare. De blir kvar, ensamma.

Något som inte hör till saken alls, är att Niclas Wahlgren dansade underbart ikväll, främst tack vare den underbara versionen av låten "Walk Idiot walk" av The Hives.

Kommentarer

Flygvärdinnan:

Jo, jag håller delvis med. Om Niclas men inte ostbågarna. Jag kan äta vilket skit som helst!Hit med dem bara!! Och, en annan sak, vilken jävla snygg tatuering!!!Riktigt bra! Och en sak till, är Gustaf Webbmastern? Jag är något förvirrad i frågan kanske. Annars kan jag ha två karlakarlar som kommenterar min blogg. Och det bådar gott inför v. 11. Eller nåt.

2009-02-27 @ 21:38:50
fru furman:

Ja Gustaf är webmastern, jag älskar att sno tid och tjänst från Astra Zeneca som han egentligen borde hjälpa på arbetstid... :-D

2009-02-27 @ 21:43:19
Äjj-Käjjj:

Vad säger din man när du tar kort på utstötta ostbågar? Min undrar inte längre...han ger mig bara konstiga blickar. Och han slutade för längesedan att läsa min blogg. Skönt! :-)



2009-02-27 @ 22:22:24
Ting:

Vi åt också ostbågar.

Men här äter de med stekpincetten.

Tror inte de sållar ut godingar.

Jag vill ha chips...

2009-02-28 @ 00:07:37
W. / G.:

Du anar inte vad många KEX det var på "discot" igår... Fast det kanske är stekarna som är ostbågarna... Hmmmm....



Arbetstid? I branschen heter det "fakturerbar tid". det betyder att kunden betalar för att man är där, även om kunden inte sett till att man har att göra, trots påpekanden. Eller så finns man där ut-i-fall-att... Som en brandman, och, man får träna på arbetstid, men inte innebandy utan Google. Sen kan man spetsa detta med en stor dos flextid också, för att förenkla det hela. Samt ett lass med ansvar och moral. Äh, nu vill ju ingen jobba med mitt jobb. Bra.

2009-02-28 @ 07:51:17
KusinVitamin:

Vilket tur att det inte är fler ostbågar än så som är oätbara!!!

2009-03-02 @ 05:43:32

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.