Skrapa.
Jag har lekt Moder Teresa och dragit med lilla mamma som annars på sin höjd tar sig till brevlådan, på stora äventyr.

I bilen:
Hon:-Min tungskrapa har gått sönder.
Jag:-Uäää, prata inte om tungskrapor, det är det äckligaste jag vet!!!!
Hon:-..............så jag använder en sked istället.

Det är tacken det för att man tar med henne på BOKREAN! Bara tanken på en tungskrapa och vad den skrapar ihop får mig att må illa. Men iallafall, det här har jag SKRAPAT ihop i bokhandeln:



Och även ICA hade bokrea, så där SKRAPADE jag ihop detta i varuvagnen:


Kommentarer

Äjj-Käjjj:

En intressant hög. Jaghar läst Magdalena Graafs bok, den är braaa!

2009-02-25 @ 18:14:44
Gustaf:

Nyttigheter (t ex Läkarboken), "intressantheter" som "Damaskus", och "tjejpepp" i Liza å Lottas klassiker.

Ser ut som en bra blandning - kvällarna är fyllda ett tag framöver :-)

Fast, får jag välja EN att börja bläddra i så tar jag Svenska formgivare. :-p

2009-02-25 @ 19:03:39
Gustaf:

MEN...?! Vad köpte mor???

2009-02-25 @ 19:04:53
fru furman:

Hon yrade omkring och letade efter nåt av Cecilia Hagen, men det fanns inte så hon köpte två andra böcker. (minns inte vad)

2009-02-25 @ 19:23:58
Marie:

Ser åtminstone tre, kanske fyra böcker som ska hamna i vår bokhylla också :)

2009-02-25 @ 21:20:03
Flygvärdinnan:

Det är lite farligt att ha en läkarbok hemma. Man hittar symptom på allt. Som man inte har. Men får.

2009-02-26 @ 18:24:17

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.