Apropå romantik....
Jag såg precis klippet på när Victoria och Daniel tillkännager sin förlovning. Mamma Drottningen och Pappa Kungen sitter med. Det hela är så pinsamt att jag gömmer ansiktet i händerna. Hallå, de förlovar sig, what's the big deal?!? Innan det blir bröllop 2010 (vilket tog Kungen en liten stund att räkna ut) kan ju Daniel ha hunnit hoppa i säng med nån solariebränd överklassbrud på gymmet och då har de haft värsta allvarliga presskonferensen helt i onödan. Men lite romantiskt kanske det ändå var? Jag vet inte, det är så konstigt för jag är verkligen inte en romantisk person, rosor och sånt går fetbort (Odd Molly går bättre) men samtidigt kan jag fån-le stort när jag ser Jane Austens filmer med par som älskar varandra på avstånd och som tassar omkring och niger åt allt och alla. Jag är tudelad där.. Vem ÄR jag egentligen?!?


Kommentarer

Äjj-Käjjj:

Jaa, det är svårt... Personligen gillar jag INTE kära-på-avståndgrejen heller. Och inte prinsessor som förlovar sig. Lite mer ös...och inte så...långdraget...typ porr antar jag? Jag är nog porr.

2009-02-25 @ 20:03:03
Flygvärdinnan:

Eh, vad heter han Colin Ferrell? Eller nåt. jag kollar också hellre på porr med honom än D.W.

2009-02-26 @ 18:20:38
fru furman:

Flygis: COLIN FIRTH HETER HAN!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR VÄRLDENS SKILLNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-27 @ 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.