Borta med jobbet
Nu mina kära läsare är det så att jag åker bort med jobbet i morgon. Jag har lovat att köra LandRovern som har 6 platser. Mannen berättade för några dagar sedan att det var mindre genomtänkt att erbjuda detta, eftersom de två bakersta platserna endast rymmer dvärgar och barn. Packningen ska vi inte tala om, den får vi lägga på taket eller hyra ett släp. Nu har jag två på jobbet som är lite mindre (i allafall till längden) men det blir ändå trångt, det blir det. Knäna i hakan, helt enkelt. Så i allafall: jag kommer inte att blogga förrän på torsdag och då knaprar jag förmodligen lugnande. Alltså risk för fler stavfel än i vanliga fall.


Det blir väl typ så här?

Kommentarer

Marie:

Wow, vilka spännande resor du får göra med ditt jobb! Själv ska jag åka Mercedes-lastbil till Stockholm på onsdag, tjohoo.....

2009-01-12 @ 19:04:57
Äjj-Käjj:

NEJJJJ!! Vad SÄGER du!?! Kan du inte mobilblogga?? Eller gå till 7eleven eller ngt!?

2009-01-12 @ 22:04:57
fru furman:

Nej men du kan ringa mig på kvällarna så kan jag skvallra om vad som händer. Och berätta det så roligt jag bara kan!

2009-01-12 @ 22:49:32
Äjj-Käjj:

Ja! Hahaha! Vi får ha manus när vi pratar då.

2009-01-12 @ 23:02:42

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.