Ni har väl städat inför helgen?

Kommentarer

Ulrika:

Halkade in här bara sådär o lämnar ett litet avtryck innan jag tassar vidare =)



Vill oxå passa på att tipsa dig om att jag har två spännande tävlingar hos mig o det i samarbete med två härliga barnbutiker:



http://uj76.blogspot.com/2009/01/nnu-en-kulig-tvling-hos-tant.html



http://uj76.blogspot.com/2009/01/tvlings-dax-hos-tant.html



500kr o 300kr ligger i potten..Kika gärna in =)

2009-01-30 @ 20:11:48
Gustaf:

Hahaha, öhh, vad är försvunnet - en av yatzy-tärningarna?

Ser ut som om det blir lite motion av att städa hemma hos er, själv har jag satt tassar på möblerna och ser till att ingen sitter kvar. Å andra sidan är jag inte hälften så krallig som mannen, och har ingen som manövrerar dammsugaren så jag själv kan ta foton, höhö.

2009-01-31 @ 02:04:13
Äjj-Käjjj:

Jarå, precis så har vi gjort... :-)

2009-01-31 @ 13:13:57

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.