Svårt att va kreativ när man tänker på porr...
Jag har så mycket att smälta från jobbets utbildningsdagar (ni vet porren där) att jag inte vet vad jag ska skriva om. Man känner onekligen en viss press som bloggarinna att varje dag producera ett inlägg.
Men som sagt, jag har så mycket intryck från jobbresan att det är omöjligt. Vad jag än företar mig ser jag hon som blir tagen på skrivbordet (det höj och sänkbara) det blir bara kaos i huvudet. Så jag lägger enbart in två bilder från här om kvällen när vi grillade marsmallows i vardagsrummet. Det är troligen det jag gör med barnen i kväll med, för marsmallowsen börjar bli gamla och hårda.


Blid blick ungefär två sekunder innan jag bränner mig på handen.


Agaton äter sin "rå" och i bakgrunden: Mannen som svettas.
(Han ser lite grann ut som en polsk svartjobbare..)

Kommentarer

fröken...fast hellre Elin:

Matilda har målat en jättefin bild av denna kväll i sim berättarbok, inklusive pappa i bar överkropp...

2009-01-15 @ 18:05:18
Gustaf:

Hihi, antingen är du en fryslort, eller så har Mannen kånkat nåt tungt - det är ju du som sitter 20 cm från elden... :-D

2009-01-15 @ 18:10:26
Flygvärdinnan:

180 balobas bara!

2009-01-15 @ 18:14:23
Flygvärdinnan:

Självklart stansat! På de små hjärtarna får det bara plats 6 bokstäver. Mejla mig på [email protected] med kidsens namn och din adress så fixar jag i helgen. Vill du ha halsband/armband och hur långt vill du ha det?

Vill du ha med ring som hjärtana hänger på eller direkt på kedjan förresten? /Flygis

2009-01-15 @ 18:33:58
Äjj-Käjj:

Vilken idyll!!

2009-01-15 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.