Att välja film...
I kväll för att slippa se Körslaget (som är lika spännande som acne) tänker jag och Mannen kolla på två filmer som vi hyrt. Den ena har han valt "för att den verkar spännande" men jag gissar att det snarare är för att Angelina Jolie har ett tajt linne över sina fasta tuttar på omslaget. Jag valde en rysare som fått bra kritik av torrbollarna på Filmkrönikan. Att välja film för att skådisarna är snygga är inte min grej, jag är ju klokare än så.


 
Med undantag av filmer som Colin Firth är med i.

Kommentarer

Bessan:

Mhm... där har vi en riktig yummie-man...

2009-01-31 @ 19:20:08
Flygvärdinnan:

Jag tycker också att hans filmer har en underbar handling. Alltid.

2009-01-31 @ 20:40:52
Marie:

..men.... Colin är ju med i Mamma Mia... nu får jag inte riktigt ihop det..



2009-02-02 @ 11:00:02

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.