Utsikten på jobbet

När jag sitter framför datorn på jobbet kan jag bakom skärmen se polishuset. Nu har de två stiliga poliserna parkerat bilen och jag tror att den ena precis stoppade in en sån där ingefärabit under läppen eftersom han slutat snusa.
Jag förstår inte varför de inte kör lite fyspass i bar överkropp här utanför, det finns ju så mycket asfalt de kunde träna på? Men nej, de spelar väl innebandy i Lysingskolans jumpasal när det är dags att röra på sig. Fattas bara att de har sockiplast samtidigt för att det inte ska bli svarta streck på golvet. Suck.
Kaffe rå'.


Kommentarer

godiva:

Ha haa haa!



Jag älskar polisskämt just nu!

2009-01-28 @ 02:53:28

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.