1:a dagen på semestern, regn - mycket regn.
Jaha, då har man semester, och vad var mer passande än att det blev 15 grader och spöregn?
Vet inte varför jag är besviken, det är ju klart att det skulle bli så........... Men hey!!! Jag bor inte i ett flyktingläger med svältande barn i min famn, så varför klaga?!?


Vi for till Busfabriken och trängdes med en miljard andra ungar.


Tur att man har syrran som stöttar en vid de brantaste rutschkanorna, eftersom klantiga morsan brände av sig skinnet vid första åket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.