Men gud har ni hört!?!
...att Michael Jackson är död?!?



Nej men jag blir bara lite trött på tjatet, han är död - låt killen vila i fred.

Förresten så valde jag de glasögonen (nr.2) som liknar de han har här på bilden. As a tribute to the King of Pop.

Nej riktigt så var det inte, men jag lät proffsoptikern bestämma, han har känt mig sedan jag lyssnade på Herrey's och hade böjveckseksem så jag litar på honom. Sedan är det ju så att man kan ångra sig inom 3 månader och byta, men det är en annan historia.

Nu ska jag försöka jobba lite, sista dagen innan semestern. Har ett konstant pirr i magen som om jag vore nykär, det är väl lycka och förväntan som gör sig påmind antar jag.

Kommentarer

Markattan:

Åh, härligt med semester, välkommen i gänget.



Jodå, man kan bli ganska trött på tjatet om hans död. Men tidningarna får ju fullt upp, och det är väl bra...?



Markattan, som ska iväg till paradiset just nu

2009-07-03 @ 12:10:09
fröken Elin:

Det finns tydligen MÅNGA som tror att han lever. Jag har läst att hans kropp ska visas upp i en guldkista. Tänk dig vilken grej om han bara sticker upp huvudet och drar av "Thriller" eller nåt (fasen vet om det var en låt eller ett album...)

2009-07-03 @ 16:13:35
Gustaf:

Michael och hans (förmodade) rådgivare, har varit duktiga (kanske lite vääl många ggr) på att skapa myter och hype kring honom och hans person. Det lär fortgå så länge som det ger en lönsam symbios med media. Sorgligt liv i många stycken.

Men som sagt: Jag tycker det är alldeles nog (sen länge) om honom. Fullt tillräckligt med att lyssna på lite schysst 80-90tal då och då. R.I.P. för -------, tack.

Men sschyssta brillor.

2009-07-03 @ 21:57:28
Fygis the best:

Jag hörde att mr Jackson bestod av 89,5% plast och ska smältas ner och gjutas om till legobitar så att små barn fortfarande kan leka med honom.

2009-07-05 @ 17:47:05
marcela:

Härligt med semester...njut till fullo. Sitter själv och beställer matteböcker till kursen i höst, inte lika uppiggande. Ses snart!

2009-07-06 @ 13:31:09
Tigerlilja:

Fast jag är mer förvånad att M J levt så länge...

2009-07-06 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.