Statusrapport
Enligt Fru Furmans status på Facebook befinner hon sig just nu i svärföräldrarnas hus utan dator.
Det som inte får plats att skriva är att hon lider svårt av att t ex inte kunna blogga om vilken hysteriskt rolig VHS-samling svärmor har. Ja, ni vet de där stora kassetterna. 
Citerar Henrik Schyffert: "- VHS, undrar Niklas, vad fan är det? Jaa du, Niklas, alltså... Nej, fan, jag orkar inte, det är som en DVD, okej?"

Hon lär återkomma i ämnet, har jag en känsla av.




Undertecknat
/Tillförordnad spökskrivare, tillika webmastern


Kommentarer

Äjj-Käjj:

Nämen är det DÄR hon är!? Haha, tack för inlägget Webmaster'n! Jag får anlita dig när vi ger oss av på semester i höst.

2009-07-21 @ 23:40:25
Markattan:

Och tänk vad mycket roligt FF ska ha att berätta när hon väl kommer hem igen. Det ser jag fram emot.



Markattan

2009-07-22 @ 09:10:19

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.