3:e dagen på semestern - sol och irriterande många små moln.
Hej. Jag skulle ju skriva om nån galen diktator som jag stör mig på, men jag har inte riktigt ilskan och engagemanget för det idag. Det här vädret gör mig lite loj och utrikespolitik lockar föga för tillfället, dessutom har jag ju faktiskt semester.

Jag ska till Gränna senare och slicka på en polkagris medan jag försöker tänka på vad som händer i Kina. Det är bråk mellan uigurer och hankineser där, men som sagt, idag har jag engagemang till att säga "kinamat är gott" - det är allt. Pinsamt men sant.

Kommentarer

Markattan:

På semestern får man göra vad man vill och låta bli det man inte vill. Det är skönt att unna sig.



Markattan

2009-07-08 @ 15:41:26

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.