Mmmmm....vaaa?!?
Ja men herregud, nu glömde jag skriva det viktigaste av allt!

Igår kom Mannen hem från sin sista dag, nu har även han semester.

Han kliver ur bilen och går fram till mig som hänger tvätt i trädgården (det var ca 5 minuter sol, bäst att passa på liksom.)
Han (glad och munter): -"Japp, nu är det semester, nu kan vi titta på porr och äta ostkaka"!
Jag: -"Mmmm..............vaaa"?!?

Jag vet inte vad jag har att förvänta mig, men det där med ostkaka låter ju i allafall trevligt?



Här är solen som dök upp en kortis efter 132 timmars konstant regnande. Jag har noggrant hållt räkningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.