Hej Bullen!
Det är juni nu.

Solen steker som vore det industrisemester. (eller vänta....är det inte då det brukar regna?) Ja iallafall, solen steker, och alla vill ju vara ute och äta glass. Det fattar man ju. Alla vill vara ute.

Men OM man mot all förmodan inte vill svettas så är man ju inne. Och får ångest för att man inte blir brun som alla andra, för att man är trist och lat. Ja, lat känner jag mig. Fast jag kanske gör massor av nytta inomhus.

Skulle jag gå ut i solen och bara ligga som en huggorm på sten skulle det kännas duktigt på nåt vis. 

Är det bara jag som känner så här?/ Orolig tjej på 33 jordsnurr 

Kommentarer

Äjj-Käjj:

Nej, du är inte ensam. Men det är nog åldern som gör att jag hellre är inne när det är varmt. Så är jag ute och grejar i mer behagligt klimat. Det är ju för varmt för Blåkläder nu. ( Och jag har ju en del packande )

/gammal kärring på 34 vintrar

2009-06-01 @ 14:12:48
Anonym:

2009-06-02 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.