Sommarlov. Vad gör vi nu?
Det är sommarlov nu. Barnen går inte i skolan mer. Det betyder att en är hemma och tre är på fritids och dagis.

Jag är helt förvirrad, det är som om jag tror att jag själv också kan vara hemma, men så är det ju förstås inte. Jag vet inte om det är frukost för fritidsbarnet imorgon eller om hon måste äta först.... och måste jag jobba 8 timmar varje dag nu? Måste jag det? Jag har ju ett barn hemma som tittar i hjäl sig på Top Model säsong 3 från 2007?

Det här med sommarlov ger allt lite ångest. Jag är lite dampig som mår bäst av fasta rutiner.

Ja, jag har nog damp, gud vad skönt att se sitt eget problem!

Kommentarer

fröken Elin:

Fröken får inte ångest av sommarlov, det är ju för fan det här jag sliter för ett helt år! (Nu när jag har sommarlov är svordomar tillåtna, även i skrift). Och även jag ska kolla topmodel...

2009-06-10 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.