Vad tänker du på när du hör ordet madrasskydd?
Vi köpte ett madrasskydd till vår säng för några dagar sedan. Har man en fin bäddmadrass så vill man ju att den ska hålla sig fräsch.

Vi står på Jysk och det unga biträdet visar vilka sorter det finns att välja mellan.

Det uppstår en sån där pinsam känsla igen, samma som när man enbart köper tamponger och en rotborste på Ica.

Det enda jag tänker på är att hon tänker att vi vill skydda vår madrass från kroppsvätskor som kommer när man...eh...gosar med varandra. Och det gör hon nog, för ju mer vi står där och talar om hur viktigt det är att ha ett ordentligt skydd som håller tätt (från kvalster, hudflagor och svett - inget annat!!), så ändras hennes färg. Hon blir generad, och jag blir det med.

Mina tankar rör sig enbart vid sex, att hon tror att det är det enda vi gör och att vi bokstavligt talat simmar i kroppsvätskor när vi ligger i sängen.

Hon: - "Ja, den här modellen är ju väldigt bra för den har rejäla resår som man trär under madrassen så den ligger still". (...när man gökar, jag vet att det är det hon tänker). Hon fortsätter: -"Och det är bra för det är plast underst i tyget så det håller madrassen torr från kiss....och sånt". (Jaha, nu tror hon att vi kissar på varann med, fy, är hon inte klok?!?)

Ja....det kanske bara är jag som är så här skadad....men vad tänker ni på när ni hör ordet madrasskydd då?


Kommentarer

Markattan:

Haha, efter den här roande läsningen kommer jag nog att tänka lite annorlunda, tror jag. I vår familj kallas Jysk för Kysk, det kanske kan hjälpa dig att inte tänka på göka när du handlar madrasskydd i fortsättningen.



Markattan

2009-06-12 @ 10:39:04
Hosanna:

Haha Jag vet vad jag kommer att tänka i fortsättningen i a f. Annars har jag mest tänkt på spyor, barnkiss och långvård...

2009-06-12 @ 11:08:30
Gustaf:

Nja, skadad vet jag väl inte om du låter. Är det skadligt å "gosa"?

Men vad jag tänker på? Beror ju på om det är till barn- eller vuxensäng. JAG lägger inte frivillligt i ett plastat skydd igen i (vuxen)sängen (efter att ha haft det under bebistiden). Vaknade bokstavligen i kroppsvätskor varje natt. Skulle gissa det räcker gott med ett oplastat, fast vad vet jag.

2009-06-12 @ 11:23:56
Flygvärdinnan:

Gustaf! Det är viktigt att vara inplastad i sängen. Särskilt om man som du är, misstänker jag, singel.

2009-06-12 @ 14:30:16
Flygvärdinnan:

Gud vad häääärligt med lösen till bloggen! Äntligen kan man börja skriva vad fan man vill här! Tack Furman, jag känner mig fri!!!!

2009-06-12 @ 14:31:37
Gustaf:

Men Flygis då... Nu har du läst din blogg och googlat på MILF tror jag bestämt. Fast, det är ju fredag - TJOHO!! Trevlig helg!

2009-06-12 @ 16:02:49
marcela:

Det är toppen , vi har ett också. Hjälper mot allt!!

2009-06-12 @ 21:04:34
Extradottern:

ser ut som et....inkontinensskydd :P

2009-06-13 @ 00:05:24
magda:

Jag tänker kroppsvätskor, helt klart. Och det är väl det som madrasskyddet ska stå emot? Sperma, mens och vinterkräksjuka, typ?

2009-06-14 @ 10:00:37

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.