Älskling...
Älskling, jag vet att du går in och läser här om du får tid.....
Jag älskar dej så mycket och du är den bästa man man kan få. MÄÄÄN (som Tony Irving skulle sagt) kan du vara så snäll att inte packa tvättmaskinen så proppfull att när jag ska hänga kläderna på tork så är de knappt fuktiga? Dessutom slopar vi konceptet att tvätta leriga termobyxor tillsammans med handdukar, okej? Annars är du A fucking Master på att tvätta, och du har en fru som helst undviker tvättmaskinen helt och hållet eftersom den befinner sig i källaren där mormor eller nån annan spökar. Jag älskar dej.


Kommentarer

A-K:

Synd att min man inte läser min blogg, för då hade jag kunnat säga att jag älskar honom. Och att han bör kolla fickorna innan han tvättar. Nu får jag leva med vitbösiga kläder.

2009-03-11 @ 20:42:21
fru furman:

Prova att skriva det på en post-it-lapp, vettja!!!! :-)

2009-03-11 @ 20:44:17
Flygvärdinnan:

Du, jag skriver ut den här sidan tipp-exar över era namn och skriver dit våra (alltså inte ditt och mitt, utan mitt och min mans...herregud, jag har inte ens tagit ett glas sherry. Inget ont i halsen tyvärr.) och så hänger jag upp den på kylen. Och så låtsas jag att det var jag som skrev det här fantastiska lilla inlägget. Får jag det?

2009-03-11 @ 21:59:51
fru furman:

Ja, haha, det får du, allt för att det ska funka för min lilla flygis!!! :-)

2009-03-11 @ 22:11:34
Äjj-Käjj:

Han läser inte sådana, han tvättar dem.

2009-03-11 @ 22:51:14
Mannen::

Puss Älskling! Nu är det faktiskt så att tvätten du trodde var en maskin, var inte mindre en TRE maskiner......Sedan är det du älskling som brukar säga till barnen att pappa och jag ska bara ner i källaren och laga tvättmaskinen?!?!Ibland står tvättmaskinent t.o.m. i badrummet????

Du är bäst. ÄLSKAR DEJ...

2009-03-12 @ 20:15:09
fru furman:

... ska vi verkligen vara så öppna i det här forumet (som en tredjedel av Ödeshög läser?!)Puss! ;-)

2009-03-12 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.