Det är kört. -En paranoid kvinna talar ut.
En timma efter mitt senaste inlägg, och nu är det kört. NU ÄR DET KÖRT! Utan att jag märkte det smög grabbarna in till Matildas rum och VÄLTRADE sig i hennes madrass. Eller så här: De klättrade upp i hennes loftsäng och hoppade ner i luftmadrassen som hon legat i inatt. Samt lekte spöke med handduken som fungerat som skydd för hennes kudde. Jag ser framför mig all oändlig mängd kräks de kommer att producera inom några timmar. Bäst att plasta in deras sängar. Och ta en dos psykofarmaka. Nu är det kört.

Här kommer en lista på vad jag hatar mest i hela världen:

1. Magsjuka
2. Magsjuka
3. Magsjuka
4. Magsjuka
5. Föraningen om att ens barn som inte tar sig till toan snabbt nog kommer att få magsjuka
6. Föraningen om att man själv kommer att få magsjuka

Kommentarer

fröken Elin:

Stackars dej! Om du inte hade varit hemma när magsjukan bröt ut kunde du fått bo hos mig. Jag har ett trevligt gästrum. Om man bortser från en fruktansvärt ful lila färg på väggen (vet inte riktigt hur jag tänkte där). Men om man kollar på andra väggen så hänger det snajsans fina handväskor. Fast nu får du inte bo här, för du smittar (som de skullle sagt på vårdcentralen..)! Välkommen en annan gång! Kram (utan baciller) =)

2009-03-23 @ 20:11:47
fru furman (inte illamående ännu):

Ja jag har sett det på Bondens facebook-sida! Tänk vad det skulle kunna stänka fint på dina älskade handväskor om jag spydde där! :-)

2009-03-23 @ 21:16:51
fröken Elin:

Hemska tanke!!! Det finns ett rum utan väskor på övervåningen (och utan värme också för den delen, fast övervintrande pelargonier) Du skulle kunna sova där, fast det spökar, och jag vet ju vad du tycker om sånt! :-O

2009-03-23 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.