Godbitar från i dag:
Matilda :
-Mamma kan du tänka dig att klara dig utan mig längre än tre veckor?
-Ja kanske det?
-Vad bra, för att jag har tänkt att söka till Wildkids förstår du.
-Jaha...okej.

Sixten:
-Mamma om jag tittar fröknarna i ögonen när jag säger hejdå, får jag en fyrhjuling då?

Visst kan det vara jobbigt med barn ibland, men mestadels ger de en så mycket värme, glädje och skratt. Nästan så man blir religiös. Fast oj, det är jag ju redan!


Sixten och Matilda samt några klippta bitar från en toarulle.

Kommentarer

Gustaf:

Vilket härligt foto! Sån där ögonblicksbild som man ofta ser men sällan har kameran till hands att ta.

2009-03-10 @ 08:34:17

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.