Gratis själavård.
Kaffe i vårsolen, man blir ju som född på nytt.

Kommentarer

Flygvärdinnan:

Åhhh, då finns det hopp!

2009-03-09 @ 17:49:01
fröken Elin:

Underbart!! Själv tog jag tydligen min promenad åt fel håll, skulle gått mot Heda... Fast jag fjäskade grymt för tre grannar i den äldre genertionen, så det var en viss vinst med promenaden... Hoppas jag i alla fall! Fast undra just vad man vinner på det? (:-o

2009-03-09 @ 19:14:30
fru furman:

Tena inkontinensskydd? Nej jag vet inte vad du vinner på det, så gå åt mitt håll nästa gång!

2009-03-09 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.