Lite sur och inåtbunden
Mannen tycker att jag varit lite sur eller "inåtbunden" de senaste dagarna, som han lite försiktigt uttryckte det. Jag fattade inte alls vad han menade, sa jag. Men visst gör jag det, han snarkade till "Det okända" i onsdags igen, fast han sa att han skulle vara vaken den här gången "för det är faktiskt intressant". Så där säger han och tror att det ska funka som förspel. Där har du svaret Mannen.


Man snarkar inte framför "Det okända". Särskilt inte så där diskret i smyg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.