Lugnet efter stormen.
Jag är helt utmattad, som efter en förlossning. Det blev rött, så här såg jag ut när jag föddes. (fast jag tror inte jag hade glasögon då) Back to basic alltså, jag är mig själv igen. Synd bara att jag blev albino i hårbotten, men jag lever och håret känns tjockt och friskt.


Mannen har redan somnat av utmattning. Vilken psykisk stress att leka frisör.

(Bilden är insatt dagen efter inlägget, så ni inte tror att Agaton får vara uppe efter kl. 23...vill inte att socialen hör av sig...)

Kommentarer

Äjj-Käjjj:

Du har bara ren jävla bonnröta! Men grattis till det! :-) Snyggt! Du har samma hårfärg som min fetknopp och han är grymt fin!

2009-03-07 @ 00:03:33
fröken Elin:

Snygging!

2009-03-07 @ 11:33:41
Marie:

Wow, kanske du skulle satsa på en kombination där - blomsteraffär/frisersalong ?

2009-03-07 @ 12:17:54
Flygvärdinnan:

Just det, jag bör återkomma i snuskfrågan. Jag tycker det är kul, men hela min familj delar ju inte min humor.

2009-03-07 @ 16:07:43
kicki:

Snyggast i kommunen:-)

2009-03-07 @ 21:19:19
Gustaf:

Kan bara hålla med. Wow.

Och håller med Ä-K. Köp en triss.

Marie: Jag tror hon bör satsa på blommorna, Mannen på friserandet! :-D

2009-03-07 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.