Något vackert.
Eftersom jag inte kan skvallra om det gotti-gotta jag känner till (ni skulle svimma om ni visste!!!) så lägger jag här in en bild på något vackert.




Dels är det vackert att en kvinna som skriver en blogg skänker egengjorda armband bara för att man lagt en kommentar om vad man tycker sätter guldkant på tillvaron (det tog en minut), dels är själva armbandet vackert.

-Är det inte lite hardrock över det? frågar jag glatt.
-Ja, om du säger det så, svarar Matilda.

Markatta har tillverkat det, skrivit ett litet gulligt brev, och postat det. Förstår ni vilken liten gullig kvinna hon måste vara?!? Jag blir alldeles varm.

Kommentarer

Markattan:

Markattan blir glad om du blir glad. Kul att du gillar det. Och tack för tacket, det blev jag glad för.



Markattan

2009-03-31 @ 18:20:22
fru furman:

Tack Markattan, tack!!! Du är en underbar liten apa!

2009-03-31 @ 18:33:49
Markattan:

Var så god!

Kan ta lite skvaller i gengäld... :-)



Markattan

2009-03-31 @ 18:39:59
Markattan:

Tack söta fru Furman för den fina, smickrande kommentaren. Den gjorde hela min kväll, som annars riskerade att bli trist.



Markattan, som lovar mer ljud imorgonkväll

2009-03-31 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.